Nergens is de klant zo dichtbij als bij Pensioenadministratie en Klantcontact
Werken bij pensioenadministratie en klantcontact, is werken in het hart van onze organisatie. Nergens bij APG is de klant zo dichtbij. 4,5 miljoen pensioendeelnemers en werkgevers die zijn aangesloten bij 8 pensioenfondsen, rekenen dagelijks op ons. Ze vertrouwen erop dat wij premies zorgvuldig innen en dat we het juiste bedrag op tijd uitkeren. Dat we hen helpen om inzicht te krijgen in hun financiële situatie en daarmee in hun mogelijkheden voor nu, straks en later. Wat wij doen, doet ertoe in het leven van onze klanten.
Bijna 500 specialisten weten dat als geen ander. Zij zien de mensen achter de dossiers, zij horen de verhalen. Pensioenen beheren is veel meer dan een administratieve handeling. Het gaat om de mensen achter deze pensioenverhalen.
Vernieuwd pensioenstelsel
Met de nieuwe regels voor pensioen, krijgt iedereen in Nederland beter inzicht in hoe pensioen is opgebouwd en wat je kunt verwachten op je oude dag. Het persoonlijke pensioenvermogen gaat meebewegen met de economie. Het vernieuwde pensioenstelsel betekent voor APG dat de gegevens van 4,5 pensioendeelnemers moeten worden overgezet naar een nieuwe systematiek. Tussen 2025 en 2028 gaan alle 8 pensioenfondsklanten waar wij voor werken over. Een enorme klus die vraagt om een goede communicatie met deelnemers, de aanpassing van systemen en een zorgvuldige verhuizing van gegevens. Daar zetten we met zijn allen onze schouders onder.
Pensioen is de kern van APG. Pensioen gaat voor ons over mensen, leven en samenleven. Voor die mensen willen wij het elke dag goed regelen. Zie jij hoe je door zorgvuldig om te gaan met gegevens mensen inzicht kunt bieden in hun inkomen, nu, straks en later? Kom dan werken bij APG.
#ziejijtoekomstbijAPG