Marketing & Communicatie

Werken bij Marketing & Communicatie: klantbeleving is belangrijker dan ooit

 

Werken bij Marketing & Communicatie is je de hele dag verplaatsen in onze fondsklanten, hun deelnemers of in andere voor APG belangrijke spelers. Wat past bij hen en hoe kun je ze raken? Dat is de vraag die jou bezighoudt... Schoonmakers, medisch specialisten, bouwvakkers en docenten. Ze zijn allemaal uniek en vragen om een eigen aanpak. Maar daar kijk jij als communicatiespecialist niet van op. Naast de communicatie met fondsen, hun werkgevers en deelnemers, biedt de corporate communicatie van APG ook talloze uitdagingen. We laten Nederland steeds meer zien hoe wij dagelijks werken voor het inkomen van nu, straks en later van ons allemaal.

 

Onze circa 300 marketing- en communicatiespecialisten tillen vanuit hun eigen expertises het communicatievak naar een steeds hoger niveau. Of ze nou contentspecialist, customer experience manager, marketeer of communicatieadviseur zijn, hun passie voor het communicatievak drijft hen om het elke dag voor onze klant steeds beter te doen. Daar zijn we trots op. Zie jij ook hoe je met jouw aanpak, toon en woorden mensen kunt helpen de weg te vinden in een financiële wereld? Kom dan werken bij APG.

 

#ziejijtoekomstbijAPG  

Tamara Rolman, Customer Experience Manager 

"Ik werk bij het team Marketing en Propositie. Wij zijn elke dag bezig met de vraag hoe we de best mogelijke dienstverlening kunnen bieden aan de 8 fondsen waarvoor we werken. We hebben 9 klantreizen uitgewerkt met klantprincipes als toetssteen. Die principes gebruiken we om de dienstverlening steeds weer een stapje beter te maken. Het geluid van de deelnemers is belangrijker dan ooit. 

 

Er is binnen APG veel ruimte om je te ontwikkelen. Dat zie je niet overal. Ik werk nu 2 jaar bij APG en heb de CCXP-certificering behaald en een opleiding verandermanagement bij Nyenrode gevolgd."

 

De toekomst vraagt om jouw skills

Actuariële zaken

Actuaris

Locatie
Heerlen, Amsterdam

Dienstverband
32-38 uur

(Responsible) Investments

Climate & Nature Investment Strategist

Locatie
Amsterdam

Dienstverband
32-40 uur

IT

Test Automation Consultant CQA

Locatie
Heerlen, Amsterdam

Dienstverband
32-38 uur

Hoe collega's uit andere vakgebieden naar de toekomst kijken

De toekomst vraagt om een iteratieve innovatiebenadering.

Tanvi, Change & Innovation Lead

De toekomst vraagt om lef.

Dave, Manager master data management

De toekomst vraag om meer dan data.

Annick, Head of data management

De toekomst vraagt om mensen die open-minded zijn.

Maikel, Diversity & Inclusion officer

De toekomst vraagt om partnership.

Monique, Senior Compliance Officer

De toekomst vraagt om het kunnen kwantificeren van impact op alle niveaus.

Shahzad, Portfolio manager responsible investments fixed income

De toekomst vraagt om aandacht voor de persoon achter de functie.

Elke, Release Train Engineer

De toekomst vraagt om testers die kunnen navigeren in een complex IT-landschap.

Joep, Tester

De toekomst vraagt om focus op gebruikers.

Sabine, Software Developer

De toekomst vraagt om verdere digitalisering.

Mahendranath, Developer